AWARD CATEGORIES

Ενότητα 1

Ηλεκτρονικό Εμπόριο / Επιχειρείν

Ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο διακρίνεται στον κλάδο που δραστηριοποιείται η εταιρεία, για την καινοτομία / πρωτοτυπία, τις προσφερόμενες ολοκληρωμένες υπηρεσίες, το μέγεθος αγοράς / πωλήσεων και την αναπτυξιακή προοπτική του.

 

1.1 Best in Beauty, Fashion & Luxury

1.2 Best in Health & Pharma

1.3 Best in Food and Beverages

1.4 Best in Home, Furniture and DIY

1.5 Best in Sports, Fitness & Equipment

1.6 Best in Telcos & Technology

1.7 Best in Electrical Appliances

1.8 Best in Travel & Tourism

1.9 Best in Banking & Financial Services

1.10 Best in Auto, Moto & Parts

1.11 Best Marketplace for consumer products

1.12 Best in Other Verticals/Industries

1.13 Digital Transformation

Ολοκληρωμένη στρατηγική επιχειρηματικού μετασχηματισμού χάρη στη σωστή αξιοποίηση της τεχνολογίας.

Ενότητα 2

Πελατοκεντρικότητα / Διαδικασίες / Experience Design

2.1 Best Customer Experience

Ενέργειες, εργαλεία και πρακτικές που αφορούν στην αναβάθμιση της εμπειρίας του επισκέπτη τόσο κατά τη διάρκεια της πλοήγησής του στο ηλεκτρονικό κατάστημα (π.χ. online chat, FAQs, χρόνος απόκρισης, κτλ.) όσο και μετά την ολοκλήρωση της αγοράς (π.χ. παράδοση προϊόντων, easy return process, κτλ.).

 

2.2 Best Use of eCommerce Personalization

Εξειδικευμένες υπηρεσίες των ηλεκτρονικών καταστημάτων (π.χ. προσαρμοσμένη landing page, product recommendations, έξυπνη μηχανή αναζήτησης, στοχευμένες προσφορές, κτλ.) που παρέχονται σε προσωπικό επίπεδο με βάση αγοραστικές συμπεριφορές και άλλα data.

 

2.3 Best Use of AI and Machine Learning

Αξιοποίηση του Artificial Intelligence που επιτρέπει στο e-shop να παρέχει βελτιωμένη εμπειρία στον επισκέπτη και να επιτύχει αύξηση στις πωλήσεις.

 

2.4 User Interface / Design Aesthetics

Icons, buttons, forms και άλλα design elements, άρτια αισθητική και προσεγμένα micro-interactions που όλα μαζί δημιουργούν ένα interface προσιτό, ομοιογενές και εύχρηστο, το οποίο υπηρετεί τις ανάγκες του χρήστη και ταυτόχρονα συντελεί στο surprise & delight effect του συνολικού user experience.

 

2.5 Best Omnichannel Experience

Επιχείρηση που συνδυάζει αρμονικά το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν με το «παραδοσιακό» μοντέλο ανάπτυξης και αξιοποιεί τα ψηφιακά Μέσα και τεχνολογίες (π.χ. κινητό, Bluetooth) για τη διευκόλυνση της αγοραστικής διαδικασίας και τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη.

 

2.6 Best Last Mile Delivery

Πρακτικές, τεχνολογίες και καινοτομίες των e-shops που υποστηρίζουν πρακτικές logistics και last mile delivery προς όφελος των καταναλωτών

Ενότητα 3

Ψηφιακή Επικοινωνία & Marketing

3.1 Best Overall Digital Marketing Strategy

Βέλτιστη πρακτική στο συνδυασμό δύο ή περισσότερων online καναλιών για την υλοποίηση μιας αποτελεσματικής συνολικής στρατηγικής, με στόχο την προώθηση και πώληση υπηρεσιών / αγαθών.

 

3.2 Best Use of Email & Marketing Automation

Βέλτιστη πρακτική στην εφαρμογή email & marketing automation τεχνικών για την επίτευξη στόχων όπως η αύξηση της επισκεψιμότητας και των πωλήσεων.

 

3.3 Best Use of SEO

Βραβεύεται η υποψηφιότητα η οποία αξιοποίησε με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τις δυνατότητες που προσφέρει το Search Engine Optimization και συνέβαλε στην επίτευξη μετρήσιμων στόχων, όπως το πλασάρισμα στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και η αύξηση των επισκέψεων μέσω του SEO.

 

3.4 Best Loyalty Initiative

Βέλτιστη πρακτική στην υλοποίηση ενός προγράμματος επιβράβευσης που ενισχύει το loyalty των πελατών, δημιουργεί ξεχωριστό δέσιμο μαζί τους και αυξάνει τις επαναλαμβανόμενες αγορές.

 

3.5 Best Use of Data Insights & Marketing Analytics

Καινοτόμες πρακτικές αξιοποίησης δεδομένων για την ανάλυση καταναλωτικών τάσεων και την κατηγοριοποίηση πελατών και αγοραστικών επισκέψεων

Ενότητα 4

Υπηρεσίες & Υποδομές Ηλεκτρονικού Επιχειρείν

4.1 E-Commerce Platforms

Εργαλεία, περιβάλλοντα λογισμικού, πλατφόρμες και τεχνολογική υπεροχή για την ανάπτυξη εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν, ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και λύσεις web content management.

 

4.2 Υπηρεσίες Συμβουλευτικής στο E-Commerce | ανά case study

Βέλτιστη πρακτική στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών συμβουλευτικής, Κάθε διαγωνιζόμενος καλείται -με ένα case study ανά υποψηφιότητα – να αναλύσει πώς βοήθησε τον πελάτη του να επενδύσει επιτυχώς στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο ή/και να αναπτυχθεί ταχύτερα (έρευνα αγοράς, σχεδιασμός, στρατηγική υλοποίηση, κτλ.).

 

4.3 Υπηρεσίες Logistics & Last Mile

Βραβεύονται πάροχοι υπηρεσιών logistics και last mile delivery, οι οποίοι προσφέρουν σχετικές υπηρεσίες με ποσοτικά αποτελέσματα αύξησης της αποδοτικότητας, μείωσης των εξόδων αποθήκευσης και διανομής, καθώς και αύξησης της αποδοχής/ικανοποίησης από τους τελικούς καταναλωτές/πελάτες.

 

4.4 Most Innovative Services in eCommerce

Καινοτόμες εφαρμογές, εργαλεία και πλατφόρμες που θέτουν νέα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο και βελτιστοποιούν τις υποδομές και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων (π.χ. ευέλικτοι τρόποι πληρωμής, ηλεκτρονική τιμολόγηση, διευκόλυνση διαδικασιών για τον πελάτη, αναβάθμιση της εμπειρίας αναζήτησης, κτλ.).

GRAND AWARDS

E-shop of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στο e-shop, το οποίο θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, σε όλες τις ενότητες.

E-Business of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στην επιχείρηση (που δεν διαθέτει καλάθι αγορών, όπως για παράδειγμα τράπεζες, ασφαλιστικά προϊόντα, portal σύγκρισης προϊόντων), η οποία θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, σε όλες τις ενότητες.

Agency of the Year

Το βραβείο θα απονεμηθεί στο agency που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους όπως αυτοί θα προκύψουν από το σύνολο των βραβείων που θα κερδίσει, σε όλες τις ενότητες

Τα βραβεία λαμβάνουν τους εξής πόντους:

• Πλατινένιο βραβείο (Platinum): 10 πόντοι

• Χρυσό βραβείο (Gold): 7 πόντοι

• Αργυρό βραβείο (Silver): 3 πόντοι

• Χάλκινο βραβείο (Bronze): 1 πόντος

CONTACT US